Setea de sport extrem

Client: Sprite
Agentie: McCann
Casa de productie: In-house
An productie: 2003

Un taran e foarte suparat pe practicantii sporturilor extreme. Un sofer de salvare e foarte multumit de acestia.

Cele doua spoturi vin ca urmare a succeselor low budget Flavius & Eugen si Biciclistul si sunt create de aceeasi echipa teribila (Ghica Popa & Fane Vasilachi).

Am filmat la Brasov, in Poiana si prin imprejurimi, un spot iarna, celalalt primavara.

Taranul si soferul de salvare nu sunt actori profesionisti: primul este socrul fratelui meu, iar cel de-al doilea un prieten de familie al parintilor mei. Taranul si-a intrat in rol imediat ce l-am imbracat corespunzator (ador clapa cazuta de la basca!).



Mai greu a fost cu soferul de salvare, care nu reusea sa retina nici un cuvant din replica. Asa se face ca pe locul din dreapta a trebuit sa stea ghemuit fratele meu, pe post de sufleur.


6 comentarii:

Anonim spunea...

dar ce zic aia de la agentie daca arati reclamele asa neoficial?

sega spunea...

eu sper sa nu zica nimic de rau :)

odata difuzate pe posturile tv, reclamele nu mai reprezinta un secret strategic, de marketing.

aceste reclame pot trai mai mult acum, prin intermediul internetului, fara nici o cheltuiala suplimentara din partea clientului (sau agentiei) si acest fapt nu poate fi decat benefic, cred eu.

Adela Toplean spunea...

ma ucide conexiunea asta prin Zappmobile. nu pot vedea nici un spot! voi citi textele si-mi voi imagina reclamele. how about that?...

aseara ma uitam la un film de Bergman si ma gandeam la tine. cred ca ti-ar place sa-l vezi...ai senzatia ca tot ce conteaza in filmul asta ("Vargtimmen" - "The Hour of the Wolf") tine de jocul umbrelor. genial!

sega spunea...

draga ade, spoturile raman acolo, nu le sterg :) le vei putea vedea cand te intorci la buc sau in suedia.

tu te uitai la un film?? so unusual :)) filmul asta cred ca e singurul "de groaza" al lui bergman. acum nu stiu daca insula din film e insula faro (gotland), unde cica s-ar fi retras batranul ingmar cu geniul lui.

asa ca revin la ce am spus: nu este oare suedia un imens sanatoriu?

Adela Toplean spunea...

da, ma uitam la un film...ca sa vezi unde duce izolarea...
Ai cuvantul meu de onoare ca filmele pe care le-am vazut in saptamanile astea (asa ca mi-am impus sa-mi fac educatie vizuala)sunt singurele pe care le-am vazut in ultimii, say, 2 sau 3 ani...Sunt de speriat, zau asa. Si nu e de lauda. Promit sa remediez situatia.
Am vazut si un interviu cu Bergman (asta asa, ca sa ma motivez inainte de vizionarea dvd-urilor, si ca sa-mi dea senzatia ca fac un lucru "temeinic", bine randuit) si mi s-a parut intr-adevar genial. Mi-am amintit ca Åkerlund zicea la un moment dat ca vrea sa-i ia locul. Ma intreb si te-ntreb: nu e cam batran s-o ia pe lung metraje?...Unii au vazut secvente din filmul la care lucreaza acum si e, cica, genial. Eu nu cred o iota pana nu vad. Tind sa nu am incredere deplina in el, nu stiu de ce. Bergman, pe de alta parte, mi se pare incontestabil. Cand ma intorc la bucuresti te chem sa vedem cateva din filmele care mi s-au parut extraordinare. Astept sa mi le comentezi...

Su-i-edia sanatoriu?...O fi...Dar nu pentru su-i-edezi. Bergman (ca si altii, mult mai putin importanti) nu s-au lasat pana nu au avut cel putin o cadere nervoasa...Ce sa-nteleg de-aici, dragul meu Sega? Ca Su-i-edia-i sanatoriu? Nu e, mai degraba, o rezervatie naturala de nefericiti nedusi la timp la sanatoriu?

Sa ne fereasca D-zeu si UE de-asa poveri interioare...

Noapte buna.

Anonim spunea...

io - from my point of view hiiiir in sviiiden - played the spots with background musicul following: beethoven Leonore III op. 72a, si nustui cum fu dar so potrivit ??? ;)

si de cand ati scriso p'asta a si murit saracu bergman.