Cabriolete pentru fete

Client: Coca-Cola
Agentie: McCann
Casa de productie: Abis
An productie: 2003

Primavara, fetele se indragostesc mai repede :)

Un spot colorat si vesel, pe care mi-a facut mare placere sa il realizez. Am experimentat un mod nou de prezentare a premiilor promotiei, filmand secventa de la masina la baxul de Coca-Cola in asa fel incat sa para continua, dintr-un singur cadru. Montajul acestei secvente este construit din cateva fotograme lasate in stop-cadru pe o anumita lungime, intregul parand astfel o succesiune rapida de fotografii.

Am filmat pe 35mm, director de imagine Alex Sterian.

Pentru atmosfera de primavara am adaugat cativa copaci infloriti pe ici, pe colo.

Tot pentru atmosfera, am adaptat o romanta celebra, "Violete pentru fete", incercand cu vocea-mi chiar si o interpretare, de proba. Proba a placut si agentiei, si clientului, asa ca imi puteti asculta glasul moscopolian, patinat pentru conformitate de baietii de la Yama...

3 comentarii:

Adela Toplean spunea...

aaa, foarte faina! cea mai faina din ultima vreme, as zice. Cred ca se muleaza pe target ca o manusa.

sega spunea...

s-o fi mulat la vremea ei ;) are cativa ani reclama asta... ma bucur ca ti-a placut.

Adela Toplean spunea...

e bine inchegata. e clar ca am tendinta sa favorizez ideea in defavoarea imaginii...
iar cel mai mult imi plac chestiile care sunt realizate cu mijloace vizuale minime.