Charlie Chaplin & Coke

Client: McCann
Agentie: McCann
Casa de productie: Sega Home Studio :)
An productie: 2004

O comedie usor acidulata.

Dupa imensul succes Comedie Muta 2003, mi s-a cerut sa concep un filmulet asemanator pentru a sustine distributia Coca-Cola & Schweppes in locatii gen baruri, terase, restaurante. Acest filmulet trebuia sa ii amuze pe managerii de locatii, prezentandu-le in acelasi timp o serie intreaga de elemente de merchandising si mizanplace.



De data aceasta, eroul nu a mai Bogdan Enoiu, ci insusi... Charlie Chaplin. Am scris un scenariu in care elementele cerute s-au imbinat firesc in actiunea pe care va invit sa o urmariti. Am avut noroc de trei actori extraordinari, de un director de imagine talentat (Emil Nitoi) si de o locatie extrem de potrivita (asa numita "strada franceza" din Buftea). Am filmat pe suport Beta, iar in post-productie am redat actiunea de cateva ori mai repede, am transformat imaginea in alb-negru si am "stricat-o", pentru a fi cat mai aproape de un film de epoca. Enjoy!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Munca dumneavoastră e încă o dovadă că important este să realizăm ceva, dar şi să ne simţim bine făcând asta. Şi că, în spatele oricărui lucru pe care îl facem, trebuie să stea neconvenţionalul.

Sunt Ana Mihai şi fac parte din organizaţia Advice Students, orientată pe evenimente de advertising şi relaţii publice. Noi vom organiza, în noiembrie anul acesta, un proiect numit Creativity Blueprints şi am dori să vă avem ca invitat pentru a susţine workshopul de “Making of”. În cadrul acestuia, dumneavoastră ar trebui să discutaţi cu studenţii admişi despre cât de importantă este viziunea creativă în realizarea unei reclame de succes.

Pentru a vă putea oferi toate detaliile legate de acest proiect, trimiteţi-mi un mail cu numărul dumneavoastră de telefon şi/sau adresa de mail la mihai_ana20@yahoo.com.

Anonim spunea...

salut, Sega! Sunt Bogdan Dumitrescu alias " Chaplin la o Cola" :) ... mi-ar placea sa mai stam la un pahar de vorba sau/ si la o bere. da-mi un add pe mess, pliz! bogdan.dumitrescu@yahoo.com