Suporterii

Client: Bergenbier
Agentie: McCann
Casa de productie: MME
An productie: 2006

Olanda-Romania...

Un mesaj simplu, de sustinere, pentru baietii plecati sa lupte cu olandezii. A fost o serie de 3 "incurajari" + 2 variante de final (victorie sau infrangere).

Am gandit aceste spoturi cu mintea la jucatorii romani, pe care mi i-am imaginat la hotel sau in vestiar tragand cu ochiul la TV, pe cine stie ce post romanesc. Am dorit ca aceste spoturi sa fie cu adevarat incurajatoare. De aceea am optat pentru o filmare extrem de simpla, dintr-un singur cadru, mizand pe actorii alesi sa spuna textul lucrat cu multa atentie la fiecare cuvant, la fiecare virgula, la fiecare pauza de intonatie sau de respiratie, la fiecare gest insotitor, astfel incat momentul sa fie cat mai intens posibil, intr-o cheie cat se poate de fireasca. Am folosit un obiectiv cu transfocator atat pentru dinamica, cat si pentru a contrapuncta vizual mesajul rostit.

Seria a fost filmata pe Super 16mm, cu Radu Aldea director de imagine. Mai jos, unul dintre cei 3 suporteri:



Cu toate incurajarile noastre, baietii au pierdut meciul... Asa ca, la final, a ramas varianta pentru infrangere:

Niciun comentariu: