Catzelushul care te iubeste si iar te iubeste

Client: Frontline
Agentie: McCann
Casa de productie: MME
An productie: 2004

Daca il scapi de capuse si purici, catzelushul tau te va iubi... extrem de mult :)

Un spot pe care mi-a placut tare mult sa il fac, amuzant de la un capat la altul, despre un catzelush nedezlipt de stapanul sau. M-am straduit sa intervin in poveste cat mai fin si mai discret cu putinta. Am filmat pe suport DV, director de imagine Mircea Tudor. Un buget extrem de mic, dar cu rezultat invers proportional: spotul a castigat un Silver Hammer in 2004.



Am ales sa prezint o zi obisnuita din viata cuplului caine-om, in cateva tablouri. Am gandit fiecare tablou in jurul unui element, imbogatind astfel povestea initiala. Aceste resorturi nu erau atinse in scenariu, unde scenele erau prezentate mai degraba sec. Am cautat sa evit asta: e usor sa spui o poveste care e tare din start; mai greu este sa o spui "cum" trebuie (dau un singur exemplu, felul in care se deschide spotul: stapanul se uita in oglinda, iar noi auzim gafaitul de caine).

Drept e ca am avut parte si de un actor senzational, neobosit pe toata durata filmarii. Cred ca, in lumea lui, catzelushele ii spun simplu: Rocco Siffredi.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Le catzelush ressemble à Zdreantza, voir rss-feed Laura Ploesteanu.

P L O E S H T E A N U

Anonim spunea...

sorry about the stora bokstäverna (pl. suedez)

Anonim spunea...

ma, a TREBUIT sa scriu mai mult de un "comentarii".

altfel iese gresita gramaticalmente. comentaria, vreau sa spun.

Anonim spunea...

Domnul Segarceanu,
am o intrebare: cine a scris textul de la linkul S. Hammer aici above?

anonimitatea lumii f.

Anonim spunea...

Domnul Segarceanu,
am o intrebare: cine a scris textul de la linkul S. Hammer aici above?

anonimitatea lumii f.

Anonim spunea...

sorry about double posting, smth technical, apparently.

te rog sa ma ierti - e adevarat ca n-am vrut sa trimit comentariu de doua ori.

in orice caz, sper ca you are having a nice day as well as suzy.

tedy necula spunea...

Ti-am zis ca asta imi place cel mai mult :))