Comedie muta 2003

Client: McCann
Agentie: McCann
Casa de productie: Sega Home Studio :)
An productie: 2003

Atentie cu cine te imprietenesti pe drum!

Tin minte ca tocmai ma pregateam sa intru in sala de examen pentru permisul de conducere. Primesc un telefon prin care mi se cere sa fac un filmuletz pentru o mega-prezentare la Coca-Cola. Era vorba de o licitatie foarte importanta pe media, acest film urmand sa ruleze pe un mare ecran in timpul prezentarii, avand scopul evident de a inclina balanta favorabilitatii inspre agentia McCann.

Zis si facut. M-am gandit ca cel mai important om de media este Bogdan Enoiu, acest simbol viu al publicitatii romanesti, si mi-am dat seama ca ar trebui sa arat aproape direct relatia lui stransa cu oamenii cheie din marile concerne media.

Dupa cateva zile, am prezentat agentiei povestea unui sofer de camion inima larga, care culege de pe drum cativa autostopisti, printre care si un ticalos... Povestea se intitula "Highway Stations", avand dublul inteles necesar prezentarii. Astazi, as inlocui acest titlu, ca nu prea imi mai place...

Pentru ca nu prea erau bani de productie, m-am gandit sa fac un film mut. Ceea ce s-a si intamplat. Am filmat cu camera mea (de atunci), un SONY DCR TRV 11-E - ce memorie am! Filmarea cu Enoiu si oamenii de media a durat cam 2 ore, nu aveau ei timp de prostii de astea (cu toate ca ne-am amuzat foarte tare :)), iar cu "ticalosul" Radutzu (acest art director / actor genial) m-am mai jucat alte doua ore. Am avut ceva emotii la trecerea camionului peste camera. Si la explozibilul din sticla de Coca-Cola. Glumesc: nu era explozibil in sticla de Coca-Cola.

Toate cadrele pe care le vedeti sunt spontane, improvizate, nu am avut timp de un decupaj propriu-zis. Am decupat la fatza locului.

Am editat acasa, razand in continuu. Sper sa radeti si voi, tot in continuu. Vizionare placuta.



Intreprinderea a avut un real happy end, filmul a placut foarte mult celor de la Coca-Cola, acestia intelegand exact care e mesajul. Si uite-asa, McCann a castigat contul pe mai departe. Iar eu am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea mea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

fain :) mi-a placut cum l-a imbratisat soferul pe primu :))

Anonim spunea...

Nice :-) In alta ordine de idei, vezi ca ai fost lepsuit pe blogul asta: http://dragos.roua.ro...