Icstrim Ti Vi

Client: Sprite
Agentie: McCann
Case de productie: MME, Zero
An productie: 2004

Aceste doua promo-uri au incheiat frumos o aventura extrema, inceputa in 2002.

Cand un nebun sare de pe bloc, ceilalti il urmeaza.

Ei bine, saritorii nu si-au rupt gatul pentru ca am filmat pe casa liftului unui bloc din Teiul Doamnei, creand iluzia ca ei chiar se arunca in gol. Totusi, pana la cele cateva saltele cadeai cam 3 metri. Bineinteles ca am sarit si eu, ca sa dau exemplu.



Am filmat pe beta. Pentru a sugera viata grea a echipei de filmare, directorul de imagine Emil Nitzoi a adaugat un element sugestiv: o bucata de geam zgariata si usor crapata pe obiectivul camerei. Spotul a fost produs de MME.

Pune-ti okelari daca vrei senzatii tari in trafic.

Am filmat cel de-al doilea promo cu casa de productie Zero, pelicula super16mm, director de imagine Emil Nitzoi.

Am avut emotii la ultimul cadru: actorul chiar a pedalat cu ochelarii aia fund-de-sifon pe nas, in timp ce noi il filmam dintr-o duba care se deplasa in fata lui. Evident ca vedea ca prin ceata, dar, din fericire, a reusit sa pastreze distanta indicata. Din nefericire, acest cadru nu a fost inclus in montajul difuzat pe postul TV. Din fericire, eu am varianta cu cadrul inclus, asa ca... enjoy the ride!