Voievozii

Client: Romstal
Agentie: Sega & Fane
Casa de productie: Factor
An productie: 2004

Un mic serial istoric.

Romstal si-a dorit sa faca ceva cu Divertis. Cred ca nu s-au inteles unii cu altii si asa au ajuns la noi, cerand ceva gen Divertis, dar fara Divertis, ceva care sa dramatizeze istoria a 10 ani de Romstal in Romania. Pe vremea aceea, incercasem cu Fane (Voloaca - actualmente director de creatie la Bigger) un duo creativ. Iar acesta a fost primul nostru produs major. Am creat conceptul impreuna, iar eu am regizat cele trei episoade ale acestui ambitios serial istoric.

Marii actori pe care i-am avut (Costel Constantin, Constantin Dinulescu, Ion Haiduc si Sandu Bindea) au transformat aceste mici momente publicitare intr-un savuros recital actoricesc.








Au fost 3 zile de filmare, traite intens si cu bucurie. Am filmat Stefan si Tepes la Buftea, in decor, iar Brancoveanu chiar la Mogosoaia, intr-una dintre salile palatului. Director de imagine Alex Sterian, pelicula Super16mm.






Boier Gramoste (alias Mitica de la Factor) incheindu-si bumbii.











Dl. Mircea Voda (maestrul machiajului de film) si dl. Costel Constantin in rolul lui Stefan.










Boier Voloaca.









Alex Sterian pe post de Brancoveanu, eu pe post de paj.








Mai cu viata, Maria Ta...








Iertare, Maria Ta...








Grrr...








Ultimele retusuri.


4 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

foarte reusit clipul. felicitari! mai rar vezi ceva care sa nu te scoata din sarite.

sega spunea...

multumesc pentru aprecieri :)

sega spunea...

eu de ce nu apar in poze:(


receptionera din romstal

Anonim spunea...

interesant blog !
imi place !
si daca tot am ajuns pe aici, n-ai putea sa arunci vreo lumina asupra imprejurarilor in care s-a facut clipului acela (animatie) din toamna lui 2004 ?
Clip in care era vorba de un ''trezeste-te'' urlat in trafic unuia ce intarzia demarajul la verdele semaforului - sugerandu-se astfel ca lipsa consumului de ness-caffe (...) e responsabila de situatia jenanta a soferului adormit ? Situatia data era un fel de ''link'' foarte comun ce putea servi drept suport psihologic pt fixarea produsului in memorie !

Si ma gandeam ca poate stii ceva, sau macar ai auzit de vreun zvacnet de constiinta pe la vreun coleg ce-a facut o mare nedreptate aceluia care a avut ideea spotului - adica unui ...taximetrist !

Nu tin neaaparat sa publici commentul asta, dar poate ai timp sa-mi zici vreo doua vorbe pe email !
Desigur doar daca se merita !