Miniprimavara

Client: Coca-Cola
Agentie: McCann
Casa de productie: Abis
An productie: 2003

5 mini+1 primavara=?

O promotie Coca-Cola de primavara, cinstita. Si primul spot "mare", pe care atat clientul, cat si agentia au avut curajul sa mi-l dea pe mana.

Am fost extrem de convingator. Le-am dovedit, prin toate mijloacele posibile, ca sunt in stare sa regizez spotul. Au contat foarte mult realizarile de pana atunci (pentru Sprite si Big Brother), dar saltul era destul de mare. Pot spune ca s-au lasat greu. Una peste alta, din toata tevatura de atunci, am pastrat un animatic facut intr-o noapte, care tin minte ca le-a rupt gura :)

Am urmarit sa redau contrastul dintre lumea tinerilor (premianti) si lumea rece in care traiesc. Poate o idee un pic subversiva la vremea aceea...

In acest scop, am cautat un look fresh & young (casting, costume, camera work), in ton cu prospetimea primaverii, si am urmarit un efect special de lumina: personaje principale calde intr-o lume rece. Am filmat pe pelicula 35mm, director de imagine Alex Sterian.


Ca sa amplific senzatia multimii de premii, mi-a venit ideea efectului de caleidoscop (stil disco anii '80), efect pe care l-am realizat in post-productie, la Abis. La final, am mai avut un hop de sarit: songul celor de la Junkie XL. Insa, dupa cum se vede, proiectul a avut happy end.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Monsieur,
je n'ai pas encore lu votre texte, mais si ça vous intéresse je peux vous informer que je viens d'acheter en burk Coca-Cola (0,33 cl - le plus moins cher), et que am purtat rochia laquelle pana la urma nu-i asa scurta, dar n-ai inteles chiar bine modelul florilor, they are bigger.
Mais,
les saboteii sont avec des floricele albastre, mici. En suédois: träskor.

trä=lemn
skor=pantofi, papuci sau ce-ti mai trece prin cap

Anonim spunea...

da, s-a vazut happy-endul

'''

ceasul meu e de marca Omega (Switzerland) -
l-am cumpärat eu

si cand am condus Cherokee-ul rosu de stil vechi, cu farurile patrate (a lu taicameu, dar acum la vanzt) am retinut mult mai multe ochituri decat cand am baut coca cola imbracata in rochia cea rosie cu flori - mais par contre condusul Cherokee-ului a fost in anu 2000 ,) /L.