Cri-cri

Client: Connex
Agentie: McCann
Casa de productie: Abis
An productie: 2003

Cand un greierash se indragosteste de un telefonash...

...nimeni nu ramane impasibil. Nici macar un singur om din juriile care au evaluat spotul asta premiat, prin urmare, la greu. Printre altele, "Cri-cri" este plasat de cei de la "The Gunn Report" in primele 100 de reclame ale anului 2003. Au scris despre asta si aici.

M-am straduit sa arat cum incearca un greiere sa infiripe o relatie cu un telefon fara sa fiu distant, fara sa fiu bagacios. Si apoi mi-am amintit de poeziile cu gaze pe care le invatam la scoala, cele scrise de Emil Garleanu, de Elena Farago... Poezii care evocau cu multa dragoste, delicatete si cu un simt al observatiei deosebit de fin intamplari extraordinare dintr-o lume mica, pe langa care majoritatea trece nepasatoare. Acesta a fost starea pe care am incercat sa o creez spunand povestea greierashului indragostit.



Cum, credeati ca reclamele nu au poezia lor? Ei bine, v-ati inselat...

21 de comentarii:

Anonim spunea...

Am avut si eu un telefon ca the one aratat in poza (ai zis ca nu trebuie sa ma uit la miscatorimea, asa ca nu ma uit). Am si cartea lui Elena Farago (lei 7,75), Editura Scrisul Românesc, Craiova 1975.

Raspund la e-mailuri putin mai tarziu. (Problema nu e de gen lingvistic, si apartamentul e al meu, locuitorii sunt eu si motanul - descaltat.)

sega spunea...

imi place motanul descaltat. presupun ca iar l-a pacalit pe vrajitorul cel rau, asa, deghizat :)

Anonim spunea...

cine-i vrajitorul cel rau?
motanul nu pacaleste pe nimeni - dar de dormit stie sa doarma.

sega spunea...

as fi vrust sa imi spui tu cine e vrajitorul cel rau, de unde sa stiu eu? motanul nu doarme, se preface doar. am intrebat-o pe suzy.

Anonim spunea...

daca zice Suzy mai bine nu mai spun nimic. n-o cunosc pe suzy. dar nici ea nu-l cunoaste pe motan, presupunash?

sega spunea...

suzy, ca orice catzea, stie ea cum sta treaba cu pisicile. nu se lasa ea pacalita usor :)

Anonim spunea...

stii ce? prima carte pe care am citit-o eu vreo data (la patru sau cinci ani, adica fara ajutor, si cu glas tare) a fost "Fricosul" de Emil Garleanu.
(ma enerveaza asta ca nu utilizetzi "stora bokstäver" la nume / prenume / sau in alte locuri unde e mai lizibil asa - de ce ?? )

sega spunea...

stora bokstäver... interesant, ce inseamna?

Anonim spunea...

nu spun aici, nu e frumos ,)

Anonim spunea...

m-am razgandit: nu imi pare rau de anii ce-au trecut, etc.

sper ca nu te deranjez cu puzderia de comentarii?

(ca un vis pierdut - ast-i scris IRL sau cum se spune informaticienilor, hrm)

nu mi-ai raspuns despre tricotajul?

sega spunea...

manusile si fularul au fost tricotate de cineva din departamentul costume :) anyway, sigur au fost tricotate special pentru filmare, pentru ca nu se gasea modelul respectiv pe piata

Anonim spunea...

dar la care piata ati fost sa va uitati??

Anonim spunea...

cri: motanul doarme pe pervaz si e soare (dar pe afara vant, si nu mai mult de 20 de grade) - cri .

acum am alt tip de telefon: de marca samsung - e f. frumos, de culoare roshie :)

Anonim spunea...

am si o rochie f. frumoasa, e rosie cu flori albe

tie care culori iti plac?

Adela Toplean spunea...

faina recenzie...faine comentarii...
Trebuie pusa si reclama aici pe site ca s-o vada poporul...
Acuma stau si ma gandesc ce sanse - obiectiv - mari are blog-ul tau sa devina o pagina de critica+vizionare a reclamelor de pe p-ta romaneasca.
Poate n-ar fi total deplasat sa te ocupi - din cand in cand macar - si de reclamele altora. Sa faci, zic, ceva recenzii curajoase si onest argumentate. Site-ul tau ar fi, atunci, nu doar o piata de expunere a propriilor produse, ci si un spatiu de discutii (si de orientare) pentru cei interesati (care nu-s deloc putini.)

M-am intors la bucuresti de vreo doua (sau trei?) zile. Toate merg cu susu'-n jos. Ce-o fi cu karma mea, mai draga prietene?

sega spunea...

draga ade, cam de multisor nu am mai scris eu pe blog... e o luna aglomerata, cu multe proiecte (sper ca intr-o zi sa le pun si pe ele aici). cat de curand, voi prezenta si killtox si multe altele, promit :)

cat despre critica de reclame, nu vreau sa amestec lucrurile: aici vorbesc exclusiv despre ceea ce realizez eu. blogul asta, pana la urma, e o prezentare (sper placuta) de portofoliu.

iar despre karma, vorbim pe mail :))

Adela Toplean spunea...

daca e prezentare de portofoliu, sa nu uiti sa-ti pui adresa de blog pe cartea de vizita (e bine sa ai grija de karma ta :))

vb. cand te-ntorci de pe Munte.

Anonim spunea...

@ sega:
hmpf. so answering my e-mails would mean bad karma?

Nu stiu unde e Goicea Mare despre care vorbeai. Meshota da (am intrebat-o pe matusa mea la telefon - si mi-a spus ca verisoara mea acolo a facut liceul).

Anonim spunea...

am gast numa o goicea, (fara "mare"), e p'undeva langa lacu bistretu si "mag. boilor"

in tot cazu asa scrie-n atlasu meu (Atlas Turistic si Rutier, cumpärat la Brasov (de mine) in 1996, la o taraba pe Republicii - in zona magazinului Star)

editura vad acum c'o cheama "flomarco" sh'are un semn dala taoistic :)))

nu stui cum fu, honestly - has to be the karma

Anonim spunea...

ba - acum vad si "baksidan" (asta-i the opposite word compared to coperta din fatza):

Atlasul "ROMANIA - atlas turistic rutier" poate fi procurat de la Editura Fast Print str. T. Arghezi nr 21. (tel 211.34.14) sau de la Directia Topografica Militara.

ISBN 973 - 96135 - 2 - 7

mai are si lipita "prislappen", adica a costat 80.000 lei

(FYI)

Anonim spunea...

explanation (tot de pe baksidan, dar mai sus), sh'antre ele e o diploma ceva, in italiana):

Prima editie (1993) a acestui atlas a primit premiul "UN LIBRO PER IL TURISMO"
al editiei 1994 a concursului de promovare
a turismului organizat de
FEDERATIA EUROPEANA A PRESEI DE TURISM

(dar asezarea-n pagina e centrata)